Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy a csomag sérülten vagy törötten érkezik meg. Amennyiben sérülést vagy hiányosságot tapasztalsz, azt jelezd felénk és kérd a kézbesítőt hivatalos jegyzőkönyv felvétele. Ennek hiányában tett panasz esetében felelősséget utólagosan nem tudunk vállalni.
Pontosabb eljárási mód: A termékek minden esetben védőcsomagolásban és biztonságosan kerülnek elküldésre. A vevőnek a csomag átvételekor kell ellenőriznie annak állapotát. Amennyiben a csomag megsérült, azt jeleznie kell a szolgáltatónak. A szolgáltató írott igazolásban rögzíti az esetleges károkat. Az Birkás Borház csak abban az esetben cseréli ki a terméket, ha a vevő fel tudja mutatni az írott igazolást, a teljes sérült terméket és a hozzá tartozó számlát.
Utánvétel esetén, ha a szolgáltató a vevőnek nem tudja kézbesíteni a csomagot a vevő távolléte miatt, a vevőnek kell gondoskodnia annak átvételéről a szolgáltatóval egyeztetve. Amennyiben a vevő nem teszi meg a megfelelő lépéseket a csomag átvételére, vagy a rendelés során nem helyes adatokat adott meg, és a szolgáltató azt visszaküldi, az Birkás Borházat nem kötelezhető a csomag térítés nélküli újbóli kiszállítására.
- Futárszolgálat, csomagátvétel:
A futárszolgálat a megadott szállítási címre viszi a megrendelt termékeket. A házhozszállítást a GLS Futárszolgálat és a Posta csomagküldő végzi.
A kiszállítás díja a csomag méretétől és súlyától is nagyban függ-
- GLS futárszolgálat:
- M maximum 65 cm 3 100 Ft (6 palack)
- L maximum 80 cm 3 820 Ft (9 palack)
- XL maximum 3 m körméret 4 200 Ft (12 palack)
- utánvét: +500 Ft
GLS csomag feladása | GLS Hungary (gls-group.com)
A megrendelt csomag kiszállítása nagyobb méretű csomag esetén, többletköltséget vonhat maga után.
max. 40 kg a kiszállítható súlyhatár,
max. méretek: 200x80x60 cm
max. körméret: 300 cm
Kiszállítási díjak a GLS futárszolgálat honlapján itt érhető el:
Csomag díjkalkulátor | GLS Hungary (gls-group.com)
- Posta csomagküldő: fix ár csomagolással 4.000 Ft
Futárszolgáttal kézbesített csomag esetén csak csomagdíj kerül felszámításra utánvét fizetésére lehetősége nincs.
- Személyes átvétel:
A webáruházban rendelt termékek átvételére a borházban is lehetőséged van:
Ha a „Fülöpszálláson a borászatban” átvételt választottad, akkor megrendelésed itt veheted át: Birkás Pincészet Kft. telephelyén
pontos cím: Birkás Bor-és Pezsgőház Fülöpszállás, Kurjantópuszta tanya 24./a
(52-es főút 31-32 km, Izsák-Szabadszállás leágazás)
Nyitvatartása: hétfő – szombat 8.00 – 17.00
vagy
előre egyeztett időpontban Budapest Lurdy-ház, Könyves Kálmán krt. 12-14.
- Teljesítési határidő:
A megrendelésekre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap.
18+
A hatályos jogszabályok értelmében tilos Magyarországon 18 életévet be nem töltött személy részére alkoholtartalmú terméket értékesíteni. Amennyiben a felhasználó a belépő oldalán úgy nyilatkozott, hogy elmúlt már 18 éves, akkor alkoholtartalmú termék megrendelése esetén azt a birkasborhaz.hu érvényes nyilatkozatnak tekinti a tekintetben, hogy jogosult-e a felhasználó részére a megrendelt termék értékesítésére. A felhasználó teljeskörű szavatosságot vállal az előző bekezdésben hivatkozott, a regisztrációkor megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért. Amennyiben utóbb kiderül, hogy az általa megadott adatok bármelyike, így különösen alkoholtartalmú termék megrendelése esetén a felhasználó által megadott életkor nem felelt meg a valóságnak, és ebből a birkasborhaz.hu-t bármilyen kár éri illetőleg a birkasborhaz.hu -val szemben bármilyen joghátrányt érvényesítenek, a felhasználó köteles a birkasborhaz.hu -val szemben maradéktalanul helytállni, és a birkasborhaz.hu fenntartja jogát, hogy a felhasználóval szemben kártérítési igényt érvényesítsen.
- Szavatosság
A Birkás borház szavatolja az általa forgalmazott termékek legjobb minőségét. Ha a megrendelt termék hibás, hiányos, esetleg szállítás során megsérült, akkor azt az Birkás borház díjmentesen kicseréli, feltéve, ha a termék kézhezvételekor nyomban ellenőrizte a termék sértetlen állapotát és az esetleges sérülés/hiány tényét feljegyezte a termék szállítólevelén/kísérőlevelén stb. A termék kicseréléséhez szükséges továbbá, hogy benyújtsa a vásárlását igazoló számlát is. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, vagy ha a készletünkben nem található hibátlan példány, úgy a termék vételárát visszatérítjük Önnek. Önt természetesen ebben az esetben is csak az egyszeri (eredeti) szállítási költség terheli.